ΗΠΑ: Πώς ένα διαφημιστικό σλόγκαν άλλαξε την ποπ κουλτούρα και τις εκλογές

ΗΠΑ: Πώς ένα διαφημιστικό σλόγκαν άλλαξε την ποπ κουλτούρα και τις εκλογές

Το σλόγκαν αυτό βοήθησε να μετατραπεί η Wendy’s στην τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα burgers στον κόσμο

34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το σλόγκαν, που θεωρείται ένα από τα 10 καλύτερα του 21ου αιώνα, βοήθησε να μετατραπεί η Wendy’s στην τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα burgers στον κόσμο. Κυρίως, όμως, κατάφερε να μπει στην ποπ κουλτούρα και να επηρεάσει ακόμα και τις εκλογές για τον Λευκό Οίκο. 

Η θρυλική καμπάνια ήταν δημιούργημα του Joe Sedelmaier. Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, που ήταν γνωστός για τις τηλεοπτικές του διαφημίσεις, έκανε επαναστατική δουλειά την εποχή εκείνη, καθώς σε μία περίοδο που όλες οι διαφημίσεις ήταν γεμάτες με λαμπερά μοντέλα και τέλειες εικόνες, εκείνος χρησιμοποιούσε καθημερινούς ανθρώπους.

Ετσι, μετά από μερικές αποτυχημένες δοκιμές, επέλεξε την Clara Peller, μια 80χρονη μανικιουρίστα που με τη διαφήμιση αυτή έγινε καλτ αστέρι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο moneyreview.gr

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT