Γερμανία: Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία σταματά την πώληση φανέλας με ναζιστικούς συνειρμούς

Γερμανία: Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία σταματά την πώληση φανέλας με ναζιστικούς συνειρμούς

Η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas σταμάτησε τις πωλήσεις της φανέλας με το 44

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas σταμάτησε τις πωλήσεις της φανέλας της εθνικής ποδοσφαίρου της Γερμανίας με τον αριθμό 44 λόγω προφανών ναζιστικών συνειρμών, ενόψει και της διοργάνωσης του Euro 2024 στη χώρα.

Η φανέλα με το νούμερο 44 μοιάζει να φέρει τα αρχικά των χιτλερικών SS (Schutzstaffel), που διέπραξαν αναρίθμητους φόνους πριν και κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος και του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Επίσης, η φανέλα με τον αριθμό 4 θα επανασχεδιαστεί.

«Θα μπλοκάρουμε και την εξατομίκευση στις φανέλες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Adidas, Ολιβερ Μπριούγκεν, στα ΜΜΕ. Αυτό περιλαμβάνει απαγόρευση της δυνατότητας των φιλάθλων να εκτυπώσουν όνομα ή αριθμό σε φανέλα.

Η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία DFB διέκοψε την παράδοση φανελών με τον αριθμό 44. Ανακοίνωσε επίσης ότι θα σχεδιάσουν ένα νέο #4, ενώ θα ελέγξει και τους αριθμούς από το μηδέν έως το εννέα.

«Ανθρωποι από περίπου 100 χώρες εργάζονται στην Adidas. Η εταιρεία μας υποστηρίζει την προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης και ως εταιρεία είμαστε ενεργά αντίθετοι στην ξενοφοβία, στον αντισημιτισμό, στη βία και στο μίσος σε οποιαδήποτε μορφή», δήλωσε ο κ. Μπριούγκεν.

Αν και η Adidas επικρίθηκε έντονα, εκπρόσωποι της εταιρείας αθλητικών ειδών είπαν ότι η DFB και η εταιρεία 11teamsports ήταν υπεύθυνες για τον σχεδιασμό των ονομάτων και των αριθμών.

Ρήγμα με την Adidas 

Η Γερμανία, η πατρίδα της Adidas και η μεγαλύτερη πηγή υπερηφάνειας της, αποφάσισε πρόσφατα να αλλάξει από την Adidas στη Nike από το 2027 και μετά. Με την απόφαση ολοκληρώνεται μια μεγάλη περίοδος με τέσσερα Μουντιάλ, τρία Euro και αμέτρητες ιστορικές στιγμές για την εθνική Γερμανίας.

Πηγές αναφέρουν ότι η Nike πρόσφερε στη Γερμανία συμβόλαιο σχεδόν 108 εκατ. δολαρίων ετησίως για να κάνει το Swoosh, διπλάσιο από το ποσό που πρόσφερε η Adidas. Οι εκπρόσωποι τόσο της Nike όσο και της Adidas ξαφνιάστηκαν από τη συμφωνία – η Adidas δεν περίμενε να έχει ανταγωνισμό, ενώ η Nike φέρεται να εξεπλάγη που η DFB θα γύριζε την πλάτη της στην ιστορία της.

Πηγή: ZDF, Die Welt, World Soccer Talk

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT