Πολυτελή ξενοδοχεία με εξατομικευμένες υπηρεσίες και εμπειρίες

Πολυτελή ξενοδοχεία με εξατομικευμένες υπηρεσίες και εμπειρίες

Ακόμη και θέρετρα που προσφέρουν δραστηριότητες οι οποίες περιλαμβάνονται στην τιμή προσπαθούν να αναπτύξουν πρόσθετες παροχές

3' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πεζοπορία σε μια απομακρυσμένη πλαγιά στη νήσο Βανκούβερ του Καναδά κατόπιν μεταφοράς με ελικόπτερο. Δημιουργία προσωπικού αρώματος στη νότια Γαλλία. Φωτογράφιση με έναν διάσημο φωτογράφο μόδας στη Νέα Υόρκη. Τώρα που οι παροχές όπως οι πισίνες που ενώνονται με τον ορίζοντα (infinity pools) και τα πολυτελή σπα που έχουν αναβαπτιστεί σε κέντρα ευεξίας είναι πλέον εκ των ων ουκ άνευ στα υψηλού επιπέδου ξενοδοχεία, πολλά εξ αυτών προσπαθούν να ξεχωρίσουν προσφέροντας δραστηριότητες που είναι πιο εξατομικευμένες και αξίζει κανείς να καυχηθεί γι’ αυτές. «Ολα αυτά είναι μέρος μιας τάσης που είδαμε εδώ και κάποια χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία, όπου όλοι θέλουν τα πάντα υπερεξατομικευμένα, προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντα και τις απαιτήσεις τους», εξηγεί η Ασλεϊ Αϊζακς Γκαντς, που ίδρυσε και είναι διευθύνουσα σύμβουλος των Arisans of Leisure, τουριστικού πρακτορείου πολυτελείας. Πράγματι, λέει η Τζανέλ Ρουχουμουλίζα, ταξιδιωτική σύμβουλος, «οι εμπειρίες έχουν προχωρήσει περισσότερο από ποτέ», υπογραμμίζοντας ότι τα σόσιαλ μίντια έχουν ενισχύσει την επιθυμία των ταξιδιωτών για υλοποιήσουν αυτά που οι άλλοι κάνουν μόνο διαδικτυακά. Τα ξενοδοχεία διαισθάνονται πόσο επείγουσα είναι αυτή η ανάγκη. «Εχουμε πελάτες που είναι σχεδόν επιθετικοί στον τρόπο που θέλουν να βιώσουν μια εμπειρία», επισημαίνει ο Φίλιπ Γκιλς, ο οποίος επιβλέπει την ομάδα των concierge στο ξενοδοχείο «Λάνγκχαμ» του Σικάγο. «Ακόμη κι αν είναι κάτι που έχουν ξαναζήσει, θέλουν να το κάνουν εκ νέου αλλά με διαφορετικό τρόπο κι έτσι καλούμαστε να γίνουμε εφευρετικοί».

Οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες ανέκαθεν ήταν κομμάτι των προσφορών πολυτελών ξενοδοχείων. Ωστόσο, οι σημερινές υπηρεσίες έχουν κάτι παραπάνω. «Αναζητούμε διαρκώς ενδιαφέροντα πακέτα για να διαθέσουμε στους πελάτες μας», λέει ο Ολιβιέ Λορντονουά, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας «Αμάν» στην αμερικανική ήπειρο, που επιβλέπει και το νέο απόκτημά της στη Νέα Υόρκη. Μεταξύ άλλων αυτό θα μπορούσε να είναι μια πρόσκληση στο ιδιωτικό στούντιο ενός καλλιτέχνη για να μάθει τη διαδικασία δημιουργίας του (7.500 δολ.) ή η κοπή ψαριών και μαθήματα σούσι (750 δολ.). Το θέρετρο συνεργάζεται με την εταιρεία φωτογραφικών ειδών «Λάικα» και προσφέρει μαθήματα, π.χ., από τον φωτογράφο μόδας Μαρκ ντε Πάολα, που βοηθάει τους πελάτες να διαχειριστούν μια αληθινή επαγγελματική φωτογράφιση (μαλλιά, μέικ απ και στάιλινγκ). Ετσι οι πελάτες φωτογραφίζουν μοντέλα με φόντο εμβληματικά αξιοθέατα της Νέας Υόρκης (η τιμή ξεκινάει στα 7000 δολάρια, συμπεριλαμβανομένου γεύματος στο «Αμάν»).

Ευρισκόμενο σε ένα τροπικό δάσος της νήσου Βανκούβερ, το πανδοχείο Clayoquot Wilderness προσφέρει κανό, ιππασία, ψάρεμα σολομού και άλλες δραστηριότητες. Μπορεί κανείς να ανεβάσει κι άλλο το επίπεδο, ναυλώνοντας ελικόπτερο για τη μεταφορά σε μια βουνοκορφή (650 καναδικά ή 475 δολάρια ΗΠΑ). «Οταν φτάνεις στην κορυφή μιλάς με τον Θεό», αναφέρει η γενική διευθύντρια Σάρα Κρουζ. «Θα σε στείλω εκεί με ένα μπουκάλι σαμπάνια και θα σου πω “κάτσε κάτω και μίλα του”».

Ακόμη και θέρετρα που προσφέρουν σειρά δραστηριοτήτων οι οποίες περιλαμβάνονται στην τιμή προσπαθούν να αναπτύξουν πρόσθετες παροχές. «Οι πελάτες πληρώνουν μια πολύ υψηλή τιμή για το δωμάτιο κι έτσι χρειάζονται πλήρες πρόγραμμα και δραστηριότητες στο ημερολόγιό τους», επισημαίνει ο Κόρεϊ Λενς, βοηθός γενικού διευθυντή στο Hidden Pond του Μέιν. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόσθετη χρέωση για μπάνιο στο δάσος, μαθήματα νερομπογιάς και επισκέψεις σε ορφανές κουκουβάγιες, χελώνες και άλλα άγρια ζώα. Μπορεί κανείς όμως να πληρώσει για μια έξτρα συνεδρία με θεραπευτή, που σε οδηγεί σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας στο δάσος (85 δολάρια την ώρα) ή ένα μάθημα με έναν mixologist (60 δολάρια) για να τελειοποιήσει κανείς τη δεξιότητά του στην παρασκευή κοκτέιλ.

Οι εξατομικευμένες εμπειρίες είναι κάτι που η Αναμπελ Ραγιέ, διευθύντρια επικοινωνίας των εταιρειών IHG, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα Six Senses, Regent και InterContinental brands, θεωρεί μη διαπραγματεύσιμο. «Δεν πρόκειται για ένα γεύμα σε εστιατόριο με αστέρι Michelin. Οι πελάτες μας θέλουν να συναντήσουν τον σεφ και θέλουν να καταλάβουν όλα όσα συμβαίνουν». Στο InterContinental του Λονδίνου ο βραβευμένος με αστέρι Michelin σεφ Τέο Ραντάλ παραδίδει ένα μάστερ κλας και οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να απολαύσουν ένα γεύμα με τέσσερα πιάτα (από 185 ευρώ).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT