Αντιδράσεις για την εταιρεία που έδιωξε τυφλούς από αεροσκάφος

Αντιδράσεις για την εταιρεία που έδιωξε τυφλούς από αεροσκάφος

Η αεροπορική εταιρεία HK Express ζήτησε συγγνώμη όταν δύο τυφλοί επιβάτες κατήγγειλαν πως το πλήρωμα αεροσκάφους τους απομάκρυνε από μια πτήση, επικαλούμενο λόγους ασφαλείας, υποβάλλοντάς τους σε ταλαιπωρία που τους έκανε να νιώσουν «προσβεβλημένοι και αμήχανοι»

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η αεροπορική εταιρεία HK Express ζήτησε συγγνώμη όταν δύο τυφλοί επιβάτες κατήγγειλαν πως το πλήρωμα αεροσκάφους τους απομάκρυνε από μια πτήση, επικαλούμενο λόγους ασφαλείας, υποβάλλοντάς τους σε ταλαιπωρία που τους έκανε να νιώσουν «προσβεβλημένοι και αμήχανοι».

Στις 22 Μαΐου, ο 34χρονος Αντι Τσούι και ο 27χρονος Τζον Λι είχαν κλείσει εισιτήρια για μια απογευματινή πτήση από το Χονγκ Κονγκ, όπου διαμένουν και οι δύο, προς το Τόκιο.

Σύμφωνα με την Ενωση Τυφλών του Χονγκ Κονγκ, αμφότεροι οι άνδρες είχαν ενημερώσει την αεροπορική εταιρεία για την αναπηρία τους. Αφού πέρασαν από τον έλεγχο εισιτηρίων, τους συνόδευσαν στην πύλη επιβίβασης, ως είθισται.

Σύμφωνα με τους Λι Και Τσούι, αφού μπήκαν στο αεροσκάφος, μέλη του πληρώματος τους ενημέρωσαν για τις διαδικασίες ασφαλείας κανονικά, αλλά λίγο αργότερα τους απομάκρυναν από το αεροπλάνο για «λόγους ασφαλείας», όταν πληροφορήθηκαν ότι ταξίδευαν χωρίς συνοδούς.

«Αισθανθήκαμε προσβεβλημένοι και ντροπιασμένοι. Μας αντιμετώπισαν σαν να ήμασταν εγκληματίες», δήλωσε ο Τσούι σε συνέντευξη Τύπου την Κυριακή.

Ο πρόεδρο της Ενωσης Τυφλών Μπίλι Γουόνγκ, ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος να μιλήσει εκ μέρους των δύο ανδρών, δήλωσε ότι ο χειρισμός της κατάστασης προκάλεσε προβληματισμό στους δύο άνδρες, που ταξιδεύουν μόνοι τους, χωρίς προβλήματα, με άλλες αερογραμμές. 

Ο Γουόνγκ κάλεσε την αεροπορική εταιρεία να εξετάσει τα πρωτόκολλά της και τη μεταχείριση ΑμεΑ ταξιδιωτών, κάνοντας λόγο για «ανεδαφικές» κατευθυντήριες γραμμές.

Η HK Express έκανε λόγο σε ανακοίνωσή της για «διαφορετικές αποφάσεις» από το προσωπικό εδάφους και το πλήρωμα καμπίνας.

«Η απόφαση που έλαβε το πλήρωμα του αεροσκάφους βασίστηκε εξ ολοκλήρου σε λόγους ασφαλείας και το προσωπικό συνόδευσε τους δύο επιβάτες έως την έξοδό τους από την καμπίνα», ανέφερε σε ξεχωριστή δήλωση ο εμπορικός διευθυντής της HK Express KK. «Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στους δύο επιβάτες».

Η αεροπορική εταιρεία πρόσθεσε ότι όταν αργότερα επιβεβαιώθηκε πως «οι δύο επιβάτες μπορούσαν να ταξιδέψουν με ασφάλεια χωρίς συνοδό», πέταξαν με μεταγενέστερη πτήση της επιλογής τους, την ίδια ημέρα για τον προορισμό τους.

Με πληροφορίες από CNN

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT