Eνα νέο διαφημιστικό βίντεο της Apple έχει δεχθεί έντονες επικρίσεις στην Ταϊλάνδη, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι προβάλλει μια διόλου ρεαλιστική εικόνα για τη χώρα.
Το 10λεπτο κλιπ, το οποίο μετρά ήδη 5,5 εκατομμύρια προβολές από τις 18 Ιουλίου, είναι το πέμπτο μέρος της μίνι σειράς “Apple at Work – The Underdogs”.
Η πλοκή ακολουθεί τέσσερις χαρακτήρες και τις προσπάθειές τους να ξεπεράσουν τις κρίσεις στο χώρο εργασίας χρησιμοποιώντας συσκευές και λογισμικό της Apple. Το τελευταίο επεισόδιο επικεντρώνεται σε ένα υποτιθέμενο ταξίδι εργασίας των ηρώων στην Ταϊλάνδη.
Παράπονα έχουν κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά την κυκλοφορία του βίντεο, με τους ντόπιους να διαμαρτύρονται ότι το σποτάκι δεν δείχνει τη σύγχρονη πλευρά της χώρας τους.
Μάλιστα πολλοί ισχυρίζονται ότι το υλικό έχει μονταριστεί ώστε να φαίνεται παλιομοδίτικο, με ξεθωριασμένο τόνο, και ότι ο φακός εστιάζει σε άσχημα κτήρια. Αλλοι παραπονέθηκαν για τις σκηνές του βίντεο σε αεροδρόμιο, κατά τις οποίες ένας από τους χαρακτήρες χάνει τις αποσκευές του και ζητά βοήθεια από έναν ντόπιο υπάλληλο του προσωπικού εδάφους που ονομάζεται “Happy”.
«Οταν το είδα, σκεφτόμουν ότι έτσι ήταν στην Ταϊλάνδη πριν από 50 χρόνια. Αυτό έμοιαζε με την Ταϊλάνδη πριν από 70 χρόνια. Δεν υπήρχαν κομμάτια που να δείχνουν τη νεωτερικότητα της πατρίδας μου», δήλωσε ο Ντέιβιντ Γουίλιαμ, ένας Αμερικανός δημιουργός περιεχομένου που ζει στην Ταϊλάνδη, σε ένα βίντεο στο TikTok που έχει προβληθεί πάνω από 11 εκατομμύρια φορές.
Σε συνέντευξή του στο CNN, σχολίασε ότι δεν έχει ξαναδεί τόσο άσχημο ταξί στα σχεδόν 10 χρόνια που βρίσκεται στη χώρα, όσο αυτό που φαίνεται στο σποτάκι, προσθέτοντας ότι η κύρια πύλη εισόδου της Ταϊλάνδης, το αεροδρόμιο Suvarnabhumi είναι εξίσου σύγχρονο με το διεθνές αεροδρόμιο John F. Kennedy της Νέας Υόρκης.
«Η Ταϊλάνδη είναι μια σύγχρονη, ασφαλής και όμορφη χώρα», πρόσθεσε. «Ελπίζω απλώς οι άνθρωποι να μην παραπλανηθούν». Απηχώντας την ίδια άποψη, μια νέα γυναίκα έγραψε στο Facebook πως το βίντεο απεικονίζει με φρικτό τρόπο την Ταϊλάνδη. «Τι προσπαθεί να παρουσιάσει αυτό το κλιπ;» αναρωτήθηκε σε μια ανάρτηση που έχει συγκεντρώσει χιλιάδες αντιδράσεις.
Το σποτ που προκάλεσε αντιδράσεις