Μαζική έξοδο από το «Χ» του Ελον Μασκ ετοιμάζουν οι διαφημιστές

Μαζική έξοδο από το «Χ» του Ελον Μασκ ετοιμάζουν οι διαφημιστές

Πολλές εταιρείες ετοιμάζονται να μειώσουν τις διαφημιστικές τους δαπάνες στο δίκτυο X το επόμενο έτος.

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πολλές εταιρείες ετοιμάζονται να μειώσουν τις διαφημιστικές τους δαπάνες στο κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) το επόμενο έτος, υπό τον φόβο ότι το ακραίο περιεχόμενο που κυκλοφορεί πια ευρέως στην εν λόγω πλατφόρμα θα μπορούσε να βλάψει τη δική τους εικόνα ως διαφημιζόμενων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε διεθνώς η εταιρεία Kantar και επικαλείται το CNN, το 26% των marketers σχεδιάζει να μειώσει το 2025 τις διαφημιστικές δαπάνες που θα κάνει στον χώρο της πλατφόρμας X, ενώ μόνο ένα 4% θεωρεί ότι το κοινωνικό δίκτυο του Ελον Μασκ μπορεί να παρέχει στους διαφημιζόμενους «brand safety»: τη διασφάλιση δηλαδή ότι οι διαφημίσεις τους δεν θα εμφανίζονται δίπλα σε «ακραίες» από άποψη περιεχομένου αναρτήσεις.

Αυτά τα ευρήματα φανερώνουν ότι η επίθεση γοητείας που έκανε ο Μασκ στον κόσμο της διαφήμισης το καλοκαίρι που πέρασε, στην προσπάθειά του να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδα του X, μάλλον δεν πέτυχε στον βαθμό που θα επιθυμούσε ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του κοινωνικού δικτύου.

Η έκθεση της Kantar βασίστηκε σε συνεντεύξεις με 1.000 στελέχη μάρκετινγκ και 18.000 καταναλωτές σε περισσότερες από 20 χώρες. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, το YouTube, η Amazon και το TikTok ξεχωρίζουν ως οι πλατφόρμες που προτιμούν περισσότερο οι διαφημιστές.

Με πληροφορίες από CNN

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT